Hoe zorgen we voor een goede vindbaarheid en positionering van UNO in de markt? Dat zijn vragen waar Tjarda zich mee bezig houdt. Door het creëren van content voor de website en social media, het organiseren van (online) events, maar ook door UNO goed in de markt te profileren, wil Tjarda een steentje bij te dragen aan de (online) vindbaarheid van onze organisatie. “Mijn doel? Dat elke ondernemer in onze doelgroep weet dat hij of zij met een financiële of bedrijfseconomische vraag bij UNO terecht kan”.

Na haar opleiding aan de Universiteit van Tilburg, is Tjarda in het Noorden van het land aan de slag gegaan in de financiële sector. Als (product) marketeer heeft ze bij diverse banken gewerkt om tot de conclusie te komen dat ze in een creatieve, ondersteunende en organiserende (marketing) rol het beste tot haar recht komt. Binnen UNO is Tjarda verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten en het reilen en zeilen in de organisatie. Daarnaast ondersteunt ze de adviseurs bij het opstellen van marktverkenningen en het schrijven van informatie-, waarderings- en financieringsaanvragen.

Artikelen door Tjarda van Dam